終於等到《我們停戰吧》首映禮啦!
一早就收到預告,知道可盈公主今晚會偕同文龍王子一起出席。

但早前己經飛奔至港觀看口碑場的婕兮再也無能力參加首映禮啦!
哎,我無緣的公主啊!

結果,沒想到今晚最大的驚喜是~小小公主天若也盛裝出席啦!
原來是乖女說什麼也要參加老爸的盛事。
哈,看來王子老爸是今晚作夢也會笑啦!





林文龍個囡囡一啲都唔怯場。


林文龍唔畀囡囡做星二代:起碼讀完書先


藝人林文龍有份投資的電影《我們停戰吧!》舉行首映禮,太太郭可盈帶埋5歲大的囡囡津津現身支持丈夫,郭可盈透露原本未有安排明天要上學的囡囡出席,但囡囡堅持要現身支持爸爸。見津津面對鏡頭毫不怯場,更親吻爸爸,林文龍指女兒大膽,笑謂囡囡「兩個都黐到實」。

郭可盈被問會否為老公復出,她謂:「都希望遇到好嘅劇本。」至於林文龍有否力邀太太演出,他笑謂:「要用力邀架咩?如果適合嘅一定會用佢。」

談到囡囡在鏡頭前表現大膽,問到會否讓囡囡演出,林文龍說:「依家唔啦,起碼等佢讀完書先。(依家多星二代出道?)人哋啲星二代大個啦嘛。」郭可盈表示囡囡吸收力強,看過爸爸的演出即可一字不漏重演,她透露女兒未有表示想拍戲,但就很有天份。

問到對票房有沒有信心,林文龍說:「票房就冇人知喇,但拎咗咁多獎好開心,而且十場優先場反應好,有啲觀眾仲話會再買飛再睇。」至於有否信心在香港的電影頒獎禮中奪獎,他則表示平常心:「有好多強勁對手,有提名已經好開心,有獎就更加好啦。」郭可盈則指電影口碑好已是很好的鼓勵。


林文龍個囡囡同佢好似樣。



黃玉郎(右)見到林文龍個囡囡好興奮。



做訪問嗰陣,津津一度將頭埋喺爸爸嘅膊頭上,好嬌嗲。



雖然囡囡咁有表演天份,但係林文龍就唔畀佢做星二代...住,話要大個啲先喎。



津津真係表情多多。



郭可盈為咗撐老公,難得性感透視登場。



左起:楊受成、黃玉郎、黃柏高


on.cc東網專訊

on.cc東網 2015.09.13

婕兮亂語:
小津津完全搶晒風頭啊!
記者大人們好像一句都沒問關於電影的事厚!
不過沒關係,有見報就是好宣傳,希望電影票房能打平收支,
好讓第二部能順利進行啊!






處女作首映 林熹瞳倒奶同家姐玩咀嘴

藝人林熹瞳出席自編自導自演的電影《我們停戰吧!》首映禮,她隆重其事,身穿露肩長裙倒奶現身,佢仲不時烏低身整理裙擺,又與家姐陳聞平大玩咀嘴。

電影在海外影展勇奪27個獎項,她表示自己不評論票房成績,但十場優先場有八成入座率,尤如打了強心針,她亦透露第二部作品亦由她撰寫,目前積極於內地發掘一線女演員擔任女主角,她說:「第二部唔會做女主角,但係演其中一個角色,因為會打入內地市場,我喺香港都係新人,喺大陸就仲新!」不過她表示女主角人選仍在洽談中,未能透露細節。






on.cc東網專訊

on.cc東網 2015.09.13




譚耀文中秋開工 小朋友詐晒型

藝人譚耀文出席電影《我們停戰吧!》首映禮,片中客串的他表示已看過電影,對於電影在海外影展中奪27個獎項直言開心,笑謂太太的朋友質疑奪獎是否作假,他說:「佢哋話冇強卡士,冇緋聞,點解會拎咁多獎,我話細片唔使作假,大片作假咪拎百幾個獎!叫佢哋睇咗就知!」他亦透露太太會前來支持電影。

被問中秋有否需要工作?他說:「要呀。(小朋友詐型?)詐咗啦,買多幾個燈籠,早啲陪佢哋賞月,燒嘢食囉!」




on.cc東網專訊

on.cc東網 2015.09.13




林熹瞳計劃拍驚慄懸疑片 搵內地一線演員主演

電影《我們停戰吧!》今日就喺圓方舉行首映禮,電影由林文龍、林熹曈、黃玉郞一齊投資,呢套電影喺上映之前,已經喺海外嘅電影節攞咗27個獎。今晚艾威、張文慈、黃美棋、楊受成、蘇錦樑、林文龍太太郭可盈同囡囡林天若等等都有嚟到支持,林熹瞳同妹妹陳聞平影相嘅時候,仲扮鍚鍚0添。

林熹瞳就唔敢評論票房好唔好,佢話:「但之前聽啲發行講,話呢啲電影喺市面比較少,所以未必睇好,但之前十場優先場都賣得唔錯,叫做打咗支強心針。」林熹瞳又話依家寫咗另一個劇本,係一套驚慄懸疑片,叫做《只看看不見的東西》,到時想搵啲內地一線演員合作,但佢就話唔會做女主角,因為要票房有保證。問到搵咗咩內地一線演員,佢就就等落實先公布。

有份參演《我們停戰吧!》嘅譚耀文就話之前睇過試片,都係預期中嘅反應。譚耀文又話:「我家姐啲朋友問佢,話套戲又冇大卡士、又冇緋聞宣傳、又冇不和宣傳,點攞到27個獎,仲問係唔係造馬,我就同家姐講,話如果咁細個電影都要造馬,咁大電影咁要做過百個獎?」譚耀文就話中秋節要開工,而自己嘅小朋友都有投訴。








攝影:仇志德

蘋果日報 2015.09.13




郭可盈挺老公新戲 林文龍拒讓女兒當童星

林文龍、林熹瞳、譚耀文等昨日出席電影《我們停戰吧!》首映。林文龍太太郭可盈攜女兒現身,問到會否讓女兒當童星? 林文龍直言現在不會。









新浪圖集 2015.09.13



《我們停戰吧!》首映

獲電影發展基金融資製作的電影《我們停戰吧!》今晚舉行首映禮。電影總開支975萬元,政府出資195萬元。

《我們停戰吧!》由陸天華執導,林文龍、林熹瞳、譚耀文和湯怡主演,透過描述一段不獲外界認同的師生戀,思考愛情本質和對香港的感情。

電影在海外奪得27個獎項,香港電影發展局秘書長馮永表示,電影製作團隊大多是本地資深電視從業員,電影榮獲多個國際奬項,足證他們的製作實力。

政府於2015年5月再為電影發展基金注資2億元,以增加本地電影製作和培育人才。2007年至今,基金共批准32項電影製作融資申請,涉及8,802萬元。

香港政府新聞網 2015.09.13






































tag:林文龍, Frankie Lam, 電影首映禮, 我們停戰吧, The Merger, 譚耀文, Patrick Tam, 林熹瞳, Rachel Lam, 郭可盈, Kenix Kowk, 林天若, 津津, Tania Lam, 港片, 電影
arrow
arrow

    婕兮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()